دوشنبه, 26 شهريور 1403

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان (ایرانشهر)

  • ساعت : ۰۰:۵۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 22
  • کد خبر : ۲۱۵۰۴۶
به مناسبت سالروز رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا
پیام تسلیت رییس مركز

خالد میری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان، در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

                                 بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَا محُمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَ فَإِیْن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلىَ أَعْقَابِکُمْ». آل عمران، 144،

پیامبر اکرم (ص) در عصر جهل و ظلمت، خورشید جهان‌ افروزی شد برای هدایت بشریت، نجات انسان ها از جهل، جهلی که در روح و جان مردمان آن دوران ریشه دوانده بود.

اینجانب، رحلت جانگداز و ملکوتی پیامبر صلح و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت علی بن موسی الرضا (ع) را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان و مردم آزاده جهان، شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت، همه هموطنان عزیز و به ویژه کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید است با عنایات خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی، بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، خادمان خوبی برای جامعه باشیم و با تاسی از روش و سیره رسول اکرم در جهت خیرخواهی به بندگان و همنوعان گام برداریم. ان شاءالله

                                         خالد میری 

  رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بلوچستان

img_20240902_004935_315.jpg

 

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها